Ostoskorin sisältö0  tuotetta - Yhteensä 0.00 €

LUKKO.FI Verkkokaupan sopimusehdot

Voimassa 25.07.2014 alkaen

Verkkokauppa

Multihela Oy (Y-tunnus 2009572-1), Kiitoradantie 14, 01530 Vantaa, p. 0103229933, multihela(at)multihela.fi myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille (Suomeen). Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan LUKKO.FI verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö PayTrail kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksutavat Yksityishenkilöt Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla.
Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, LUKKO.FI 
toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja
lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj.

Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on
myös maksun saaja.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2, Lutakonaukio 7
40100 JYVÄSKYLÄ
Puhelin: 020 718 1830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Minimitilaus: Verkkokaupalla ei ole minimitilaushintaa.

Toimituskulut: 5,00 € ja yli 50 €:n tilausten toimitus 0,00 €.

Toimitusaika: Myytävien tuotteidemme toimitusaika riippuu täysin varastotilanteesta ja valmistajiemme tilaushetken resursseista ja tuotantokapasiteeteista.

Varastotuotteiden toimitusaika on n. 3-10 arkipäivää tilauksen maksun vahvistuksesta.

Tilaustuotteiden toimitusaika on n. 2-3 viikkoa maksun vahvistuksesta.

Räätälöityjen tuotteiden, kuten sarjoitettujen yleisavainsarjojen, avainpesien tms. toimitusaika saattaa mallista riippuen olla jopa 4-6 viikkoa, riippuen tuotemallista ja tilausmäärästä.

Toimitamme tuotelähetyksen vasta sitten kun kaikki tilauksen tuotteet ovat lähetettävissä samanaikaisesti. LUKKO.FI ei erikseen vahvista tarkkaa toimituspäivää, teemme kyllä parhaamme, että tuotteet kohtaavat tilaajan mahdollisimman nopeasti. 

Toimitustapa: Tuotteet toimitetaan DB Schenkerin noutopistepakettina.

Nouto: 

---------- HUOM! COVID-19:sta johtuen kaikki noudot tulee ehdottomasti sopia etukäteen! Noutovarastomme on suljettu ja auki ainoastaan eikseen sovittaessa. Älä siis missään tapauksessa pamahda paikalle ilmoittamatta ----------

Erikseen voidaan sopia, että tuotteet noudetaan LUKKO.FI:n noutopisteestä osoitteesta Kiitoradantie 14. 01530 Vantaa. Varasto, lastausovista 7-9.

LUKKO.FI toimittaa tilatut tuotteet oletuksena, että vastaanottaja on kuluttaja. Mikäli toimitettava tuotelähetys sisältää myyntieriä, joiden sisältämät tuotteet on yksittäispakattuja saattaa LUKKO.FI pakata ja toimittaa lähetyksen tilaa ja lähetysmateriaalia säästäen, siten että yksittäispakatut tuotteet otetaan pois niiden alkuperäisestä myyntieräpakkauksestaan. Lähetyksissä toimitetaan kuitenkin aina vähintään yksi (1kpl) alkuperäinen tuotepaketti, josta selviää valmistajan tuoteselosteet yms. tuotetiedot.

LUKKO.FI ei automaattisesti vahvista toimitusaikoja.

Arvonlisävero: Tuotteidemme hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %

Takuu: Tuotteilla kuluttajansuojalain mukainen takuu.
LUKKO.FI ei aina erikseen laita lähetykseen lähetettä tai laskua. Tallenna tai tulosta tilaamisen yhteydessä saamasi tilausvahvistus, lähete, tai lasku, se toimii takuutodistuksena.

Toimitus

Käytämme toimituksessa DB Schenkerin noutopistepakettipalveluita. Noutopisteet voivat olla lähimmät R-Kioskit, K-Marketit, tai muut yritykset mikäli em. yrityksiä ei paikkakunnalta löydy. Lähetämme seurantatunnuksen sähköpostitse, kun paketti lähtee meiltä eteenpäin. Noutopisteestä lähetetään tekstiviesti, kun paketti on noudettavissa.

Lähin noutopisteesi määräytyy sen mukaan mikä on lähin DB Schenkerin kanssa sopimuksen solminut kauppias. Se ei välttämättä siis ole se samalla kylällä oleva K-Market, tai R-kioski jos he eivät ole tehneet noutopistesopimusta.

Mikäli epäilet, että paikkakuntasi palveluvalikoima saattaa olla vajavainen, voit käydä tarkastamassa noutopisteet ennakkoon täältä:

https://myschenker.fi/noutopistehaku/

Ilmoitathan meille mikäli noutopiste eroaa selvästi postinumerostanne.

Kokemuksemme mukaan noutopisteiden katvealueita löytyy enemmän Pohjois-Suomesta, aivan rannikolta hieman syrjemmästä, saaristosta ja Itä-Suomen syrjäseuduilta.

Toimituksen seuranta

Voit seurata lähetyksen etenemistä syöttämällä sähköpostitse saadun seurantatunnuksen sille varattuun hakukenttään osoitteessa:

http://ng.myschenker.fi/npseuranta/tracking.aspx?id

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Peruutusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, tuote ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen multihela(at)multihela.fi, tai postitse alla olevaan palautusosoitteeseen. Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta.

Jos tilaamasi tuote ei ollutkaan sopiva, voit palauttaa sen pakattuna DB Schenkerin noutopisteeseen. Alkuperäisessä pakkauksessa ollut kollitarra tai lähetystunnus kannattaa ottaa mukaan, koska se nopeuttaa palautuksen käsittelyä.

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä meihin, niin laitetaan asia kuntoon.

Palautusosoite: 

Multihela Oy / lukko.fi
Kiitoradantie 14
01530 Vantaa

Poikkeukset peruutusoikeuteen

Peruutusoikeus ei koske asiakkaan toivomuksesta valmistettua tai muunneltua tuotetta, eikä asiakkaan mittojen tai toiveiden mukaan räätälöityjä tuotteita (KSL 6:16 § mittatilaustuote).

Peruutusoikeus ei koske sinetöitynä toimitettua tavaraa, jonka sinetti on rikottu.

Väärin tilatun tuotteen vaihto

Mikäli olet tilannut esim. saranasta tai lukkorungosta väärän kätisyyden, voit tuotteen käydä vaihtamassa suoraan varastollamme, tai se voidaan lähettää uudestaan Noutopistepakettina.

Varastolla asiointi on tietenkin veloituksetonta, mutta Noutopistepakettina korvaavan, oikeanlaisen tuotteen veloituksesta veloitamme 6,00 €:n toimituskulut.

Tilaa verkkokaupasta tuotteen "VAIHTO". Lue tuotteen tuotetiedot. Maksaessasi tilausta valitset toimitustavaksi Nouto LUKKO.FI:n noutovarastosta. Tällöin emme veloita toimituskuluja tuplana.

Ennen varsinaista tuotteen vaihtoa, ilmoita asiasta kuitenkin meille ensin, jotta olemme tietoisia asiasta. Annamme toimintaohjeet vielä erikseen.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta tai noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta tai noutamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 10,00 € toimituskulun. Noutamatta jätetyn ja takaisin palautetun tilauksen arvosta jäljelle jäävä osuus palautetaan tilaajalle PayTrail maksupalvelun kautta.

Noutamaton paketti

Lähetämme lähetetyistä toimituksista aina DB Schenkerin seurantanumeron sähköpostitse. Lisäksi DB Schenkerin noutopisteyhteistyökumppani informoi toimitusajoista tekstiviestitse. Asiakkaan tulee itse pitää huolta siitä että toimitettu paketti tulee noutaa annettujen ohjeiden mukaisesti ajallaan ilmoitetusta noutopisteestä.

Mikäli pakettia ei noudeta ilmoitetusta noutopisteestä ohjeistuksen mukaisesti, se palautetaan lähettäjälle. Emme DB Schenkeriltä vastaanottamaamme palautusta automaattisesti lähetä uudestaan asiakkaillemme, vaan noutamatta jätetyn ja takaisin palautetun tilauksen arvosta vähennetään toimituskulujen osuus 10,00 € ja jäljelle jäävä osuus palautetaan tilaajalle PayTrail maksupalvelun kautta.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio DB Schenkerille.