Lukkokauppaa vuodesta 2007

100 %:sti Suomalainen verkkokauppa

Tuhansia tyytyväisiä asiakkaita

Ehdot

LUKKO.FI verkkokaupan sopimusehdot

Voimassa 25.07.2014 alkaen

Verkkokauppa

Multihela Oy (Y-tunnus 2009572-1), Kiitoradantie 14, 01530 Vantaa, p. 010 322 9933, multihela@multihela.fi myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille (Suomeen, pois lukien Ahvenanmaa).

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan lukko.fi verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö Paytrail kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Lisäavaimet ja sarjoitetut tuotteet

Tilatessa ABUS lisäavaimia ja olemassa olevalle ABUS avaimelle sarjoitettavia tuotteita, tulee erillisenä viestinä lähettää kuva avainturvakortista. Avainturvakortin kuvalla todennetaan tilaajan tilausoikeus ja mahdollistetaan avainturvallisuuden säilyminen. Avainturvakortti on luottokortin kokoinen muovinen kortti, josta selviää tilattavan avaimen ja lukituksen tiedot.

Koskee ABUS tuotteita Wavy Line (WLE), Standard (MHEB), BRAVUS (B014E), ABUS PLUS ja ABUS XPLUS. Lisäavainten, sarjoitettujen tuotteiden tms. toimitusaika saattaa mallista riippuen olla jopa 4-7 viikkoa, riippuen tuotemallista ja tilausmäärästä. Multihela Oy ei valmista lisäavaimia itse, vaan ne tehdään lisenssillä yhteistyökumppaneillamme. Osa lisäavaimista valmistetaan lisäksi Suomen ulkopuolella (Standard, ABUS PLUS ja ABUS XPLUS).

Maksaminen ja maksutavat

Pankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki.

Lasku- ja osamaksupalvelut: Walley, Joustoraha, OP Lasku

Korttimaksaminen: Visa, Mastercard, American Express

Mobiilimaksaminen: MobilePay, Pivo, Siirto

lukko.fi toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj.

Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7

Innova 2, Lutakonaukio 7

40100 JYVÄSKYLÄ

Puhelin: 020 718 1830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Minimitilaus: Verkkokaupalla ei ole minimitilaushintaa.

Toimituskulut: 8,00 € ja yli 80,00 €:n tilausten toimitus 0,00 €.

Toimitusaika

Myytävien tuotteidemme toimitusaika riippuu täysin varastotilanteesta ja valmistajiemme tilaushetken resursseista sekä tuotantokapasiteeteista. Toimitusaikaan vaikuttaa myös rahtikumppaniemme toimitushetken kuljetusajat, jotka voivat muuttua monistakin eri syistä.

Mikäli tuote on mahdollista lisätä ostoskoriin, löytyy se oletusarvoisesti varastosta. Varastotuotteiden toimitusaika varastostamme on n. 1-5 arkipäivää tilauksen maksun vahvistuksesta.

Mikäli tuotetta ei ole mahdollista lisätä ostoskoriin, vaan ostoskorin tilalla onLisää tarjouspyyntöön nappi, on kyseinen tuote loppu varastosta ja lisätään verkkokauppaan ostettavaksi tapauskohtaisesti. Käytännössä tuotetiedot ja hinnoittelu ovat vielä kesken, eikä tuotetta ole todennäköisesti varastossa. Mikäli tuotteella on tehdassaatavuutta, päivitämme tuotteen ostettavaksi, jonka jälkeen tuotetta on mahdollista tilata tehdastilattavana tuotteena (ks. alta).

Tuotteen statuksen ollessa ”Ei varastossa, vain tehdasilaus”, tuotteet on loppu varastosta, niitä ei varastoida, tai tuotteet räätälöidään asiakkaan tarpeen mukaisiksi. Tehdastilattujen tuotteiden toimitusaika on normaalisti tehtaasta riippuen 2-4 viikkoa. Toimitusaika saattaa kuitenkin olla, joko nopeampi, tai huomattavasti pidempikin, riippuen kulloisenkin tehtaan käytettävissä olevista resursseista. Räätälöityjen tuotteiden, kuten lisäavainten, sarjoitettujen tuotteiden tms. toimitusaika saattaa mallista riippuen olla jopa 4-7 viikkoa, riippuen tuotemallista ja tilausmäärästä.

Toimitamme tuotelähetyksen vasta sitten, kun kaikki tilauksen tuotteet ovat lähetettävissä samanaikaisesti.

lukko.fi ei erikseen proaktiivisesti vahvista tarkkaa toimituspäivää, teemme kyllä parhaamme, että tuotteet kohtaavat tilaajan mahdollisimman nopeasti.

Toimitustavat

Valittavissa on DB Schenker noutopistepaketti, sekä posti:n postipaketti.

Nouto

Erikseen voidaan sopia, että tuotteet noudetaan lukko.fi:n noutopisteestä osoitteesta Kiitoradantie 14, 01530 Vantaa. Varasto, lastausovista 7-9.

lukko.fi toimittaa tilatut tuotteet oletuksena, että vastaanottaja on kuluttaja. Mikäli toimitettava tuotelähetys sisältää myyntieriä, joiden sisältämät tuotteet ovat yksittäispakattuja, saattaa lukko.fi pakata ja toimittaa lähetyksen tilaa ja lähetysmateriaalia säästäen, siten että yksittäispakatut tuotteet otetaan pois niiden alkuperäisestä myyntieräpakkauksestaan. Lähetyksissä toimitetaan kuitenkin aina vähintään yksi (1kpl) alkuperäinen tuotepaketti, josta selviää valmistajan tuoteselosteet yms. tuotetiedot.

lukko.fi ei automaattisesti vahvista toimitusaikoja.

Arvonlisävero

Tuotteidemme hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %

Takuu

Tuotteillamme on kuluttajansuojalain mukainen takuu.

lukko.fi ei aina erikseen laita lähetykseen lähetettä tai laskua. Tallenna tai tulosta tilaamisen yhteydessä saamasi tilausvahvistus, lähete, tai lasku, se toimii takuutodistuksena.

Toimitus

Käytämme toimituksessa DB Schenker noutopistepakettia, sekä posti:n postipakettipalveluita.

Tilauksen lähtöpäivänä asiakkaalle lähetetään kuljetustilausvahvistus, joka sisältää mm. linkin toimituksen seurantaan.

Noutopisteestä lähetetään tekstiviesti (SMS), kun paketti on noudettavissa.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Peruutusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, tuote ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen multihela@multihela.fi, tai postitse alla olevaan palautusosoitteeseen.

Tuote tulee palauttaa 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa.

Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla.

Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen.

Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta.

Jos tilaamasi tuote ei ollutkaan sopiva, voit palauttaa sen pakattuna joko DB Schenkerin noutopisteeseen, tai Postin toimipisteeseen.

Tilausvahvistus, pakkauslista, tai paketissa ollut kollitarra tulee ottaa mukaan, tai tallentaa esim. mobiililaitteeseen, koska se nopeuttaa palautuksen käsittelyä.

Asiakaspalautuksiin käytettävä DB Schenkerin asiakasnumero: 00467520 / Multihela Oy

Asiakaspalautuksiin käytettävä Postin asiakasnumero: 629308/ Multihela Oy

Palautettu tuote otetaan meillä vastaan, jonka jälkeen teemme tilauksesta ehtojen mukaisen maksunpalautuksen Paytrailin kautta.

Mikäli tilaus palautetaan DB Schenkerillä tai Postitse, vähennämme palautuksesta toimituskuluina 10,00 €. Muissa tapauksissa asiakas vastaa täysimääräisesti itse palautuskustannuksista.

Asiakkaan palauttaessa tuotteen omalla kustannuksellaan, tulee toimitustapa valita niin, että palautus toimitetaan suoraan Multihela Oy:n / lukko.fi:n toimipisteeseen. Mikäli asiakaspalautus joudutaan noutamaan erikseen noutopisteestä, vähennetään maksunpalautuksesta toimituskuluina 10,00 €.

Mikäli asiakaspalautus toimitetaan asiakkaan kustannuksella suoraan Multihela Oy:n / lukko.fi:n toimipisteeseen, ei maksunpalautuksesta vähennetä 10,00 € toimituskulujen osuutta.

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä meihin, niin laitetaan asia kuntoon.

Palautusosoite:

Multihela Oy / lukko.fi

Kiitoradantie 14

01530 Vantaa

 

Asiakaspalautuksiin käytettävä DB Schenkerin asiakasnumero: 00467520 / Multihela Oy

Asiakaspalautuksiin käytettävä Postin asiakasnumero: 629308/ Multihela Oy

DB Schenkerin noutopisteeseen toimitettavan asiakaspalautuksen voi merkata esimerkiksi seuraavasti:

”ASIAKASPALAUTUS

Multihela Oy / www.lukko.fi

Sopimusnro. 00467520

Etunimi Sukunimi

Tilausnumero: xxxxxxxx

 

Postin toimipisteeseen toimitettavan asiakaspalautuksen voi merkata esimerkiksi seuraavasti:

”ASIAKASPALAUTUS

Multihela Oy / www.lukko.fi

Sopimusnro. 629308

Etunimi Sukunimi

Tilausnumero: xxxxxxxx

Poikkeukset peruutusoikeuteen

Peruutusoikeus ei koske asiakkaan toivomuksesta valmistettua tai muunneltua tuotetta, eikä asiakkaan mittojen tai toiveiden mukaan räätälöityjä tuotteita (KSL 6:16 § mittatilaustuote).

Peruutusoikeus ei koske sinetöitynä toimitettua tavaraa, jonka sinetti on rikottu.

Väärin tilatun tuotteen vaihto

Mikäli olet tilannut esim. saranasta tai lukkorungosta väärän kätisyyden, tai muuten vääränlaisen tuotteen, voit tuotteen käydä vaihtamassa suoraan varastollamme.

Muussa tapauksessa tuote tulee palauttaa meille palautusehtojemme mukaisesti. Teemme tilauksesta tuotehyvityksen, jossa toimituskuluja ei korvata. Korvaava tuote tulee tilata uudestaan verkkokaupastamme.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta tai noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta tai noutamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, vähennämme mahdollisesta hyvityksestä 10,00 € toimituskulun.

Noutamatta jätetyn ja takaisin palautetun tilauksen arvosta jäljelle jäävä osuus palautetaan tilaajalle Paytrail maksupalvelun kautta.

Asiakkaille erikseen räätälöityjä tuotteita ei hyvitetä asiakkaalle.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio valitulle rahtikumppanille.